Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Deviant Member HaleyFemale/United States Recent Activity
Deviant for 5 Years
Needs Premium Membership
Statistics 5 Deviations 165 Comments 1,892 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

deviantID

Deidarasbaby101
Haley
United States
Current Residence: again,none of your business >_<
Favourite genre of music: rock!
Favourite photographer: dont got 1
Favourite style of art: umm...ill get bak to that.
Operating System: wats that?
MP3 player of choice: ipod
Shell of choice: umm..
Wallpaper of choice: samurai deeper kyo
Skin of choice: idk
Favourite cartoon character: again 2 many 2 name
Personal Quote: I. Ish. CRAZY. >.<
Interests
  • Listening to: Nothing right now.
  • Reading: This.
  • Watching: Nothing.
  • Playing: Still Stalking Christina. And maybe Mary Joy.
  • Eating: Nothing
  • Drinking: Nothing. I's hungary. :D
OMG. . . .I just spent 30 minutes of Int. Design class printing off Vocaloid Lyrics. OwO

They're so addicting! :iconchuplz:

Lol. that is all I wanted to say. :iconyayaustriaplz: Austria out!

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconsnappygirl:
snappygirl Jul 23, 2011  Student General Artist
Thanks for the :+fav: :)
Reply
:iconjaz-saxx:
Jaz-Saxx Jun 17, 2011  Hobbyist General Artist
And now I be stalking ye. Ich bin so wie ein Ninja...yeah, that's right, I speak german...well, to an extent
Reply
:iconjaz-saxx:
Jaz-Saxx Jun 23, 2011  Hobbyist General Artist
The ceiling! N-no wait! THE SKY! YEAAAAH! Let's go with that one! :3 by the way, I applaud your username! :D
Reply
:icondeidarasbaby101:
YEEEAAH. :iconhonkyeaplz: And yay~ I made this account a long time ago,as you can tell.
Reply
(1 Reply)
:iconhellomarypanda:
Ah. Could you perhaps maybe just possibly... give a link to your Alaska account? I tried looking it up but fail... >_< -hides in corner and works on drawing request-
Reply
:icondeidarasbaby101:
Yes yes. Anything for my little bro. :love:

[link]
Reply
:iconvladmirak49:
Yes,yes. Anything for my little brother. :love:

[link]
Reply
:iconhellomarypanda:
Yay! :love: ....Though I actually just clicked on your account name after your comments so.... But thanks anyway! And I wants m' paper back!
Reply
Add a Comment: